Szkolny konkurs na grę dydaktyczną „Naucz się tabliczki mnożenia”

W marcu 2025 roku ogłoszono w naszej szkole wyniki drugiej edycji szkolnego konkursu na grę dydaktyczną „Naucz się tabliczki mnożenia”. W konkursie wzięło udział 16 uczniów klas trzecich technikum. Celem przedsięwzięcia było rozwijanie w uczniach kreatywności i wyobraźni, stworzenie okazji do głębszego poznania arkusza kalkulacyjnego oraz zachęcenie do bezinteresownego działania na rzecz innych. Zadanie konkursowe polegało na zaprojektowaniu w arkuszu kalkulacyjnym gry dla dzieci klas I – III szkoły podstawowej, umożliwiającej naukę i doskonalenie znajomości tabliczki mnożenia w zakresie 100. Grę należało wykonać wykorzystując narzędzie arkusza kalkulacyjnego – formatowanie warunkowe, a arkusze wymagały zastosowania ochrony przed wprowadzeniem do gry niepożądanych zmian. Do zrealizowania zadania można było wykorzystać dowolny program udostępniający arkusz kalkulacyjny. Wyniki konkursu, wraz z gratulacjami i życzeniami dalszego rozwijania informatycznych kompetencji i pasji, ogłosił organizator konkursu -pan Janusz Majer. Przedstawiają się one następująco:
I miejsce – Mikołaj Chanik (3TH)
II miejsce – Michalina Turbańska (3TE) oraz Dominik Kędzia (3TH)
III miejsce – Jakub Pilas (3TEL) oraz Dominik Woźny (3TEL)
Janusz Majer